Pagina's


hallo. op dit moment is mijn leven te saai om te bloggen. elke dag werk ik veel te hard in een verzorginstehuis vol met stress. uit m'n werk ben ik moe, ga ik in de zon zitten met een boek en val dan om kinderbedtijd in slaap. en dan gaat de wekker weer veel te vroeg en moet mijn moeder me uit bed sleuren. en dan heb je de weekenden nog. die zitten vol met klussen en verhuizen in mijn nieuwe huisje. ik heb niks te klagen hoor! want het geld stroomt zo wel lekker binnen. en klussen en verhuizen vind ik ook heel leuk! maarja, het is dus niet heel interessant. gisteren ben ik nog maar eens even de sale wezen bekijken. en ik heb dus dit jurkje gekocht. het lijkt me een heerlijk ding voor als het heel heet is, met een lekker slippertje eronder. maar eigenlijk hou ik helemaal niet zo van studs, maar ach, 1 kledingstuk met studs is toch best aardig? ik had wel het perfect bloesje gevonden bij de zara, met het perfecte stud-kraagje. ik vroeg hoe duur hij was. toen zei mevrouw : alle kaartjes en labels zijn eruit geknipt dus ik mag hem niet aan je verkopen. beter gezegd : je had hem dus in je tas kunnen stoppen en gratis mee kunnen nemen. volgende keer beter. ik heb wel een gratis entree kaartje voor de sauna kunnen scoren. daar ga ik dinsdag heen met mijn mama. heerlijk even ontspannen en dan keihard festivallen. dag, tot ooit!

ja, ik ben dat engels nu alweer zat.

Geen opmerkingen: