Pagina's

ik ben mijn tas aan het inpakken. morgen ga ik namelijk een kort weekje naar een festival met de naam Freakstock. heel onbekend en ergens in een uithoek van Duitsland, wat mijn duitse vrienden zelfs niet kennen. maar het word vast goed. er komt hele mooie muziek van Manuel Winter,  Immanu El, Miss Swallow and Me, Jan Jakob, Garda, und so weiter. ja ik heb er echt heel veel zin in. het enige wat vervelend is, is dat tas inpakken want duitsland is wel een beetje zoals nederland : is er zon of regen? en ik mag maar een heeeel klein tasje meenemen want we gaan met vijf mensen in een heel klein autootje. maar wat sowieso meegaat is een wegwerp-camera die ik deze keer niet ga wegwerpen voordat het rolletje is ontwikkelt!, muziekjes voor onderweg, heel veel shorts en natuurlijk mijn doc Martens. en ohja, dat panterprint gevalletje heb ik net nieuw en die gaat ook mee want ik ben er heel blij mee. ik was heel lang opzoek naar een niet-ordinair panterprint gevalletje en die vond ik in de zara sale. hij is een beetje sexy door het kant, maar niet ordinair omdat hij knielengte is en ook een beetje wijdt en er zitten voorop hele kleine skull-knoopjes, vet tof! daar kwam ik pas achter toen ik thuis was. nu ik ga de laatste dingetjes in mijn tas stoppen en dan hopelijk, nee niet hopelijk we gaan het gewoon doen, een fijne tijd hebben! tot over een weekje, of langer, want ik moet vast heel lang bij komen van dit avontuur.

2 opmerkingen:

Ruby And Siel zei

hihi wij vertrekken morgen ook naar een festivalletje ^^
alleen ben ik nog niet in de inpakfase maar eerder in de denken over wat ik niet mag vergeten fase!

Marloes zei

Wij vertrekken vrijdag naar Sziget. Heel veel zin in! Tip voor het weer: type in google weersverwachting en de plaats in en je krijgt via weeronline en zoover een goed beeld van hoe het weer er uit gaat zien.
Veel plezier!