Pagina's

vandaag ging ik naar de kringloop. alweer. daar zijn donderdagen voor want dan heb ik altijd lekker een middag vrij en ook vrij van huiswerk. ik had al een paar dagen heel veel zin in nieuwe kleren. pas zei ik nog dat ik wel genoeg had, en dat is ook zo want m'n kledingrek hangt vol en m'n inbouw kast zit ook wel aardig vol. zeker het bovenste gedeelte waar mijn truien liggen. en wat vond ik ? een schat aan truien. ze waren bezig om de wintercollectie op te hangen, de rekken waren nog heel leeg dus toen ik deze truien weghaalde bleef er helemaal niks meer over. dus volgende week donderdag hangt er vast weer wat leuks. nee nu moet ik wachten tot de herfstvakantie want dan ga ik met mama naar Amsterdam. er is daar een tassenmuseum en daarna mag ik op haar kosten winkelen, al vind ik vaak niet zoveel in echte winkels. maar gelukkig heb ik al jaren een klein wensenlijstje dus hopelijk kan ik daar dan weer iets van kopen.

2 opmerkingen:

Chickacurl zei

Ik heb dus echt wel zin in zo'n lekkere warme truien :)
iets positief aan de koude herfst en winterdagen :)
http://chickacurl.blogspot.be/

Myrthe zei

Ahw wat een fijne truien :)