Pagina's

ik ben niet zo vrolijk. eigenlijk had ik herfstvakantie maar ik had flink veel huiswerk en daarom ben ik nu weer een beetje moe. niet lichamelijk maar wel in m'n hoofd. er moet nog zoveel gebeuren maar ik wil gewoon echt eventjes niet meer. heel de week heb ik al aan mijn stofproefjes gewerkt maar steeds mislukt het of word het niet zoals ik wil dat het word. en daar word ik een beetje verdrietig van. toen de vakantie begon had ik net zoveel zin om goed bezig te zijn voor school en allerlei andere dingen die nog moesten gebeuren maar nu heb ik er geen zin meer in en zit ik in een klein dipje. ik probeerde het dipje eruit te krijgen door sinaasappels te persen, een loopje door het park, zitten in de zon, lekker zoete thee. maar dat werkte niet echt. soms maak ik me veel te druk om school en mijn toekomst. hopelijk komt alles goed. en anders niet.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Het komt goed! Ik heb dat ook wel eens, zo'n dipje dat je ineens niks meer ziet zitten. Bij mij helpt het dan om lijstjes te maken, om zo mijn hoofd op orde te krijgen.
Succes met school !

laura zei

het is stom als mensen zeggen dat het er allemaal bij hoort, maar misschien is het wel een klein beetje waar. ik vind dat je het hartstikke goed doet!

laura zei

is Noorwegen ook zo mooi?

Unknown zei

je blog is geweldig! je maakt super mooie vintage foto's.
Ik ga je absoluut volgen.

en natuurlijk komt het goed (:
liefs!
http://losttinafairytale.blogspot.nl/