Pagina's

hallo. weer eten! nee dit word geen voedsel-blog hoor! maar ik ben nu een echte student op kamers en alles en ik hoor zoveel mensen inclusief mezelf klagen over wat moet ik in m'n eentje eten wat een beetje een normale prijs heeft? dus vandaag maakte ik een pasta salade want dat is gewoon super goedkoop. vandaag heb ik gegeten voor ongeveer 3 euro. met een zak pasta doe je echt heel veel keer, sla kan je ook 2 keer gebruiken en voor de rest zitten er tonijn, zongedroogde tomaten, feta en pijnboompitjes in. daar kan je ook honderd keer mee doen. wel een beetje snel anders eet je schimmel. en natuurlijk alles bij de Aldi en dat soort goedkope winkels halen, ik geloof dat dat wel scheelt.

van het weekend zal ik een berichtje maken over school en de introductieweek van vorige week maar mijn foto's waren nog niet klaar bij de kruidvat en in het weekend heb ik rustig de tijd om een stukje te typen want nu ben ik een beetje niet zo relaxt omdat ik echt nog veel te weinig aan m'n huiswerk heb gedaan, wat ik nu al heel veel heb in mijn eerte weekje. slecht begin -dat niks er aan doen-! vanmiddag deed ik een slaapje die een beetje groot uit viel, at ik 300 gram stroopwafels en maakte ik de badkamer schoon. ja ik moet nog wel leren om mezelf onder de duim te houden en wennen om alleen met mezelf te leven. maar daar gaan we aan werken en dan word ik vast een goede student met een goed leven.

Geen opmerkingen: