Pagina's

vandaag was best een fijne dag. ik had mezelf vrijgegeven van mijn werk want ik was het even helemaal zat. dus gisteren kroop ik in bed rond kinder-bedtijd. en vanochtend lukte het de wekker niet om me wakker te maken want ik was er voor al wakker. dat heb je als je 13 uur geslapen hebt, dan word je vanzelf wel een keer zachtjes wakker. en omdat er veel te doen was vandaag, sprong ik uit bed, nam een lekker ontbijt met heel veel aarbeien : yoghurt met aardbeien, aardbeien-melk en ook nog aardbeien-thee en onder het genot van Lisa Hannigan werd ik langzaam helemaal wakker. en daarna was het zitten en hard werken. zitten kan soms heel vermoeiend zijn. zoals vandaag. voordat ik ga verhuizen moet ik nog heel veel uitzoeken. ik ben zo'n typje die alles bewaard en niks durft weg te gooien. gelukkig had ik vandaag een gulle bui en gaf ik veel aan de papierbak. maar nog lang niet genoeg. ik denk dat ik nu op zo'n 33 procent zit. dus nog genoeg te gaan. eigen schuld.
 

Geen opmerkingen: