Pagina's


hoi, daar ben ik weer. al ben ik niet in een hele gezellige bui. want ik heb een heel goed weekend gehad en dan is het altijd even tijd om af te kicken. vrijdag was mama jarig en ze werd vijftig jaar. we gingen dus heerlijk eten. veel te veel, het buikje is er nog steeds rond van, maar wel lekker hoor! daarna ging ik gelijk door naar een vriendinnetje om vervolgens zaterdag naar Rockin Park te gaan. en eerst moet ik het negatieve even vertellen want dat ligt echt heel zwaar op mijn hart. ik heb dus de term wegwerp camera iets te letterlijk genomen, want ik heb hem gewoon lekker zo : 'Plop' uit m'n tas gegooid zonder dat iemand het ook maar door had, dus mijn mooie plaatjes kan ik wel vergeten. het is heel jammer maar niet het ergst want gelukkig was er nog een cameraatje in de handen van mijn mede-festival-vriend. het vervelende op dit moment is dat we heel nederlands weer hadden verwacht en dus geen zonnebrand meenamen maar wel dikke vesten en broeken om aan te doen als het koud werd. maar toen ging de zon dus keihard schijnen en was heel Rockin Park verbrand. en ja, ik zeker met m'n tere huidje. ja laat ik eens over mezelf zeggen : arm kind. want ik ben zo heftig verbrand dat ik na een dag allemaal korsten op m'n gezicht kreeg, ja iiieel BAH. en nu lijk ik net een clown met een rood neusje. maarja, niet zeiken! want he, wat was het een leuke dag! we scoorden kaartjes voor 15 kleine eurootjes en kregen daarvoor terug een te gek optreden van The Tamper Trap en een niet te missen, lekker lang optreden van Snow Patrol. lekker springen, dansen, liggen, genieten en dat soort dingen. ja dat stond dus allemaal op dat kleine cameraatje he! oh he bah, begin ik weer met zeuren maar ik vind het gewoon best wel heel jammer.

Geen opmerkingen: