Pagina's

ik loop in een hele grote trui met blote beentjes. alweer m'n tas inpakken. en het moet allemaal in m'n rugtas passen want ik heb geen zin om met heel veel te sjouwen. ik eet nu eerst carameltaart met heel veel slagroom, laat mijn hoofd stuiteren op een lekker muziekje en strijk nog eens liefkozend over mijn heerlijk gladde beentjes en dan als het buiten donker is, dan zal ik wel een keer m'n tas inpakken. maar nu geniet ik eerst van m'n aardbeienthee en de rest. en ik moet ook nog m'n kamer opruimen, dat word helemaal een ramp want daar heb ik al helemaal geen zin in.

ohja en ergens in de verte ben ik bezig met een nederlands-style projectje. hopelijk kan ik er deze week eindelijk aan beginnen! maarja, dat weet je nooit bij mij. ik heb honderd ideeen en uiteindelijk komt er vrij weinig van. maar ik ga wel echt een reisje boeken! Cuba kwam voorbij en Marokko en Egypte ook en nog veel meer. dus even oriĆ«nteren, want ik heb weinig verstand van de wereld en dan zal het vast wat leuks worden.

3 opmerkingen:

misslikey zei

pretty pants

lies zei

heel mooi! ben benieuwd naar je projectje :) ik wil zelf gaan kijken bij de show van KABK, misschien ook wel in arnhem maar denk niet dat dat handig is qua reizen. en ik kan je trouwens nu wel volgen gelukkig

Cherelle de Graaf zei

Hoi! Ik zat zo'n beetje door je blog te kijken en ik vind dat hij hartstikke leuk is. En wat heb jij prachtige lokken! Wauw!