Pagina's

ja weer een dag zon. dit keer kon ik er wel eventjes van genieten. heel eventjes maar want mijn huid begon alweer te schreeuwen. vroeger kon ik veel langer in de zon zitten maar ik ben een paar keer gemeen verbrand waardoor mijn huid nu niet zo veel meer kan hebben. maar ik heb lang genoeg in de zon gezeten om een beetje kleur te krijgen. althans, dat lijkt nu zo want ik draag een wit jurkje. maar als ik mezelf zo weer naast iemand anders zie voel ik me nog even wit als eerst. ik weet dat het bij een rooie hoort om wit te zijn maar ik vind het niet zo leuk. zeker niet van die witte benen, iewl!
toen had ik nog heel de middag over en een huis voor mezelf. dus heb ik geprobeerd iets lekkers te eten te maken. ik heb de laatste tijd zoveel zin in zoete dingen en aangezien elke dag pannekoeken ook niet zo gezond is, heb ik vandaag brood in ei en melk laten soppen, het in de pan gestopt met wat kaneel en suiker en toen wat appel gebakken met kaneel en suiker. en als laatste door het broodprutje wat rozijnen gegooid. ik geloof niet dat het veel gezonder is dan pannekoeken, maar het gaat om het idee dat ik fruit en brood heb gegeten.

3 opmerkingen:

Milou zei

hmmm ziet er echt lekker uit :)

Lana zei

Mjam, ziet er lekker uit! En je blog is leuk :).

Glowfromtheinsideout zei

Ziet er goed uit! En iets van fruit eten is beter dan niets toch? Haha!