Pagina's

vrijdag en zaterdag had ik toelating voor ArtEZ fashion design. vrijdag moest ik mijn opdracht meenemen en portfolio. ze waren niet erg enthousiast maar omdat ze wel dachten dat er meer in zat en omdat ze me wel een leuk kind vonden mocht ik door, pfieuw. toen werd ik zaterdag wakker, rende naar de wc en heel mijn inhoud belandde in de wc. dat was niet zo prettig want toen zat ik daar met een brak hoofd lelijke schetsen te maken. uiteindelijk heb ik stiekem dingetjes in m'n ontwerp verwerkt die ik al een keer gemaakt had. en nu heb ik heel de tijd last van zenuwen want ik wil echt heel graag toegelaten worden anders heb ik werkelijk geen idee wat ik dan wil gaan doen volgend schooljaar.

en om de zenuwen te vergeten hoop ik deze week veel leuke dingen te gaan doen. mijn ouders gaan op vakantie, een week eerder dan gedacht, dus nu ben ik heel heel heel hard een huiskamer-feestje aan het organiseren. ik wil mooie artiesten uitnodigen maar helaas zitten er aan de meesten best wel een flink prijsje. dus ik ben allerlei muziek aan het beluisteren en nieuwe muzikanten aan het ontdekken.

4 opmerkingen:

leonie zei

hihi ik was ook flink aan het ploeteren gisteren hoor! ik hoor het volgende week zaterdag! aah spannend! wat fijn dat je toch naar de tweede ronde mocht! ben je uiteindelijk wel tevreden over wat je gisteren gemaakt hebt? en wanneer hoor jij de uitslag? liefs.

leonie zei

ooh spannend! dat duurt nog best lang, zeg.. ik had ruimtelijke vormgeving en ik moest hoofden kleien en beschilderen, maar gisteren was de laatste les en ik moest nog heel veel doen, haha! liefs.

Jantine zei

Ooo ik hoop voor je dat je gewoon lekker mag beginnen volgend jaar! Zou je het niet eventueel bij andere academies willen proberen?

Angela Moyra zei

Hoi Porselein meisje. Wat leuk dat ik op je blog sta. Als je wil dat ik een keer in je huiskamer kom zingen, laat het me weten. Aan je blog te zien, houden wij van dezelfde dingen :) Liefs Angela.