Pagina's

ik had me voorgenomen dat 2012 mijn jaar zou worden. veel jaren hiervoor waren niet zoals ik gehoopt had dat mijn leven zou zijn. dus probeer ik nu zoveel mogelijk uit het leven te halen. ik geniet van thee met veel te veel suiker en de zoete klanken van muziek waarop ik stiekem een dansje doe in mooie jurkjes. ik leer nieuwe mensen kennen die bij me passen, lach elke dag en hou van mezelf. soms lukt het, soms niet. maar dat maakt toch niet uit? ik probeer het elke dag opnieuw. gewoon omdat blij zijn fijn is.

2 opmerkingen:

maike zei

dat klinkt fijn :) en ik wens je heel veel succes met je toelating! Trouwens, ik las op je blog over dat winkeltje in Tilburg en ik was er laatst en het was echt een heel fijn winkeltje maar jeetje zo vol en groot ik heb er wel een uur rondgehangen en dat vond ik niet langgenoeg.

lies zei

jouw blog is heel fijn om te lezen :)
ben benieuwd of je toegelaten bent! de ietsiepietsie beetjes van je werk die op je blog staan vind ik leuk, dus t komt vast goed.