Pagina's

ik heb mijn 2e dag werk er op zitten. niet heel erg zinnig om te vertellen want ik heb zo'n suffe baan bij de Albert Heijn. puur om tijd mee te vullen en geld te verdienen. ik heb al een lange tijd niet veel intensiefs meer gedaan dus ik word er wel een beetje moe van. daarom zit ik lekker op bed met style.com voor mijn neus de couture spring collecties 2012 te bekijken. helaas erg teleurstellend. het meeste kon net zo goed pret-a-porter zijn. sowieso ben ik helemaal niet dol op Chanel of Dior ofzo. ik snap nooit dat mensen die namen zo ophemelen. ik zie de schoonheid er niet van. nja misschien heb ik er ook wel gewoon geen verstand van. maar ik weet wel dat ik Givenchy couture erg mooi vind! en ook van de spring collectie 2012 geniet ik weer. alleen jammer dat het een wat donkere collectie is voor de spring. voor de rest gewoon weer mooi en breekbaar, zoals ik dat het liefst zie.


4 opmerkingen:

laura zei

Die blote ruggetjes zijn zo mooi!
Wat leuk dat we elkaar ontdekt hebben hihi als ik jou ooit toevallig tegen kom dan schenk ik je ongetwijfeld een 'wij-begrijpen-elkaar-lachje! Ik lach eigenlijk alleen naar leuke rooie. Flauw he. Het valt me vaak op dat roodharige of super mooi en leuk zijn of juist aso bimbo-achtig. Die hun eigenlijk zo mooie haren strak naar achter in een staartje doen, met heel veel gel. Zonde.
Ik studeer op de Willem de Kooning academie, beeldende kunst. Jij gaat toelating voor mode doen toch? Op Artez? Spannend! Is je toelatingsopdracht goed gelukt? Ik was ook bijna naar Artez gegaan!
Liefs.

Rosanne zei

Ik had een vraagje, heb jij de officiele uitnodiging al binnen van ArtEZ? Ik ga namelijk ook toelating Fashion Design doen (wees niet bang, ik heb niets met kogels, krokodillen of Noorwegen haha) en ik heb 'm nog niet! En ik las bij jou dat jij het ook doet dus ik dacht even pijlen :) Ik vind het trouwens vet eng, hahaha.
xxxxx

Porselein zei

Rosanne,

ik zag dat je geen blog had dus ik reageer maar even hier.. wat leuk dat je ook toelating doet :)! ben wel erg benieuwd waar jij je inspiratie vandaan hebt gehaald ;)? ik heb ook nog geen officiele uitnodiging! als ik volgende week nog niks heb gehoord dan bel ik eventjes. als je wilt kunnen we even mailen : porselein.meisje@gmail.com

liefs.

leonie zei

ooh jaa givenchy is echt prachtig! en je foto's van je ontwerpjes maken me nieuwsgierig! dat is een compliment hoor! super veel succes bij de toelatingen!