Pagina's

 
gisteren ging ik derde kerstdag vieren. meer omdat 1e en 2e kerstdag echt van die familie-dagen zijn en we graag kerst wilden vieren met vrienden en dus werd 3e kerstdag uitgekozen. heerlijk hebben we gegeten, gedronken en gezelligheid gehad tot heel laat. maar daarvoor was ik naar Noordwijk aan Zee. heerlijk om weer je kop een keer in de zee-wind te gooien maar het was maar voor heel even dat ik daar van kon genieten want ik moest in de make-up, kleertjes aan en modellen maar. en het was zo leuk maar ook best wel een beetje koud in je korte mouwtjes. maar gelukkig was het heel gezellig en dan vergeet je eerder de minder fijne dingen. als de foto's klaar zijn zal ik ze laten zien, ben zelf ook heel erg benieuwd naar het eind resultaat want de backstage foto's zijn al super cool omdat we allemaal van dat lekkere rooie haar hebben.

en vandaag heb ik de hele SALE leeggekocht, dat laat ik morgen zien!

1 opmerking:

jade zei

de kust lijkt zo mooi in nederland, jullie hebben precies zo'n mooie duinen, vol met gras etc. wij hebben meer zand hier in belgië. ik ben benieuwd naar de foto's!