Pagina's



2012 was globaal gezien een heel fijn jaar. ik heb eindelijk leren leven, leren lief te hebben en leren genieten van dingen.  de eerste keer van mijn leven naar een officieel concertje. ja ik ben een onwijze laatbloeier met sommige dingen. dat concertje was van james vincent mcmorrow, gelijk ook iets goeds uitgezocht dus. en omdat het me zo gelukkig maakte bezocht ik nog meer concertjes van lisa hannigan, rue royale, peter katz, rogier pelgrim, angela moyra, john coffey ennogveelmeer. ook ging ik voor het eerste naar festivals . eerst naar Rockin Park en daarna een weekje naar Freakstock. dat was mijn plan : gewoon de dingen doen die me blij maken en de negatieve dingen achter me laten. dus begin dit jaar stopte ik met mijn opleiding voor de tweede keer omdat het gewoon niet was wat het hoorde te zijn en begon in september eindelijk aan mijn lang-gekoesterde droom : studeren aan een kunstacademie! en dat bevalt me reuze goed zo op de kunstacademie. waar je heerlijk jezelf kan zijn, waar niks raar is en waar je heerlijk je hoofd kan legen met je handen. dit jaar was ook het jaar van allemaal nieuwe mensen, nieuwe vrienden. gewoon omdat ik er voor open stond om nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe dingen te doen.

dus ja, ik heb zin in het volgende jaar. dit keer ga ik er niet in met nieuwe ronde nieuwe kansen maar
gewoon een nieuw jaar om verder te gaan in de positiviteit die we er in dit jaar er al ingepompt hebben. . natuurlijk zijn er dingen die niet zo fijn waren zoals vrienden die je vrienden niet blijken te zijn, mensen die in hun eigen leugens geloven. maar hé ik geloof liever in mijn eigen dromen en ga door om die dromen te verwezenlijken. dat is mijn goede voornemen voor 2013. om goed voor mezelf te zorgen, mezelf lief te hebben, die liefde te delen met iedereen die het verdient en keihard te werken aan mijn toekomst.

Geen opmerkingen: