Pagina's


gisteren heb ik brood gebakken. eigenlijk eergisteren ook al maar toen was ik zo aan het stressen met verhuizen, spullen inpakken en alles dat het helemaal mislukt was. dus gisterenochtend ben ik heel vroeg opgestaan om nog een keer goed brood te bakken. al die moeite voor een date. ja ik ga gewoon even vertellen dat ik gisteren een eerste date had. ik geloof dat het niet heel normaal is om dat te vertellen want anders gaan mensen ermee bemoeien en na een eerste date hebben mensen daar meestal niet zo'n zin in. maar je weet toch niet wie het is, lekker puh. maar we hadden dus een picknick-date. kleedje, eten, drinken, zitten, kletsen. en ze zeggen toch dat de liefde van de man door de maag gaat? dus ik dacht dan moet ik wel met iets goeds aan komen zetten om een beetje indruk te maken. en ik geloof dat het aardig gelukt is met mijn eten. en met de rest geloof ik ook wel.


         kruidenbrood met zongedroogde tomaten
.........300 gram volkoren bloem
.........25 gram bakpoeder
.........120 ml. melk
.........4 el. olijfolie
.........1 el. gedroogde rozemarijn, tijm en basilicum
.........½ eetlepel zout
.........1 teentje knoflook
.........walnoten
.........zongedroogde tomaten

mix alle ingrediĆ«nten door elkaar heen. voeg als laatste een zelfgekozen hoeveelheid walnoten en zongedroogde tomaten toe. doe bakpapier in een ronde pan en schep de hele boel erin. bak het tot brood op 180°C in 40 minuten.

bron : http://hipsterfood.tumblr.com/

1 opmerking:

Elle zei

Klinkt als een goede eerste date (: