Pagina's

ik ging naar de Primark voor zwarte sokken. vroeger had je zo'n pak met een stuk of 10 paar voor belachelijk goedkoop maar ze hadden alleen wit. dus stuurde mevrouw me door naar de heren-afdeling maar met maat 35 kan je daar geen passende sokken vandaan halen. en omdat ik vond dat ik niet met lege handen thuis kon komen kocht ik deze mooie rok. het witte is plisse. ik lijk wel een plisse-verzamelaarster! ook keek ik nog rond naar een bikini. wat een ramp om een goeie te vinden. misschien ben ik kieskeurig maar hé even serieus : een bikini hoort toch wat te bedekken anders kan ik net zo goed naar een naakt-strand gaan. en ik zie alleen maar mini-topjes zonder bandjes. nou echt als je geen borst hebt zakt dat af en als je wel borst hebt zakt het ook af. erg functioneel dus. uiteindelijk heb ik toch maar wat bestelt via Asos uit de sale. ik vond het strikje zo schattig. al vond ik er 1 op het broekje wel genoeg en had ik graag een andere kleur als paars gezien maar goed, ik zal niet zeuren, we zullen wel zien wat het word. en omdat er een kleine festival-uitverkoop was heb ik ook nog even snel een gouden kruisjes-shirt bestelt voor lekker goedkoop.



en ik had een vrijkaartje voor het ArtEZ maar nu mag ik meelopen in de shows! en dat zonder te liegen. meestal zeg ik dat ik 169 centimeter ben maar dat is niet waar. ik ben een mini-mens van een centimer of 164. maar toch wilden ze me. yes! dus nu kan ik lekker alles van heel dichtbij bekijken en voelen. donderdag 7 juni krijgen we catwalk-training en dan zijn er op donderdag en vrijdag in totaal 5 shows met natuurlijk Peter Stigter en z'n camera. nou misschien zie je me wel voorbij huppelen. zwaai je ?

6 opmerkingen:

Myrthe zei

Heee die bikini heb ik ook, alleen dan knallieroze! Hij is lief. En tof van ArtEZ, succesi!

Jennie from the Blog zei

wat ontzettend gaaf van Artez, veel plezier! ik ben benieuwd naar een outfit met die rok!

Cate Adriana B. zei

Fijne aankoopjes!

Maaike zei

Hehe wat toevallig, ik ben ook een dwerg van 1.64 met maat 35. Veel succes in ieder geval!

S. zei

leuke rok! en succes met dat catwalk lopen , lijkt me wel fijn ;)

misslikey zei

pretty plisse
i wanted to ask you (tried to send you an email but cannot find it) if you would like to be featured on my blog in my new posts 'today I am wearing' Please email me at totallymisslikey@gmail.com if you are interested.
xx
Nina