Pagina's

vandaag ging ik naar opa&oma omdat ze 51 jaar getrouwd zijn! ja echt, zulke dingen gebeuren nog steeds. dus trok ik dit outfitje aan. oma vond m'n schoenen zo mooi omdat ze die vroeger zelf ook had en de rok deed haar denken aan prinsessen, dus ze vond hem bij me passen. want ik ben oma's prinsesje. ik zelf ben erg blij met m'n trui die al heel lang op mijn wensenlijstje stond. en eindelijk vond ik hem vorige week voor heel goedkoop op marktplaats. dat prijsje vertrouwde ik eerst niet, maar uiteindelijk bleek het waarheid dus kon ik die ook weer wegstrepen. en nu moet ik weg weg weg, want maandag ga ik op vakantie en omdat ik maandag graag naar de koninginne-rommelmarkt ga moet ik voor die tijd m'n tas ingepakt hebben en m'n kamer moet perfect opgeruimd zijn omdat het huis te koop staat en er dus zomaar mensen op bezoek kunnen komen. ja, dat zal wel een beetje pijn gaan doen als ik moet verhuizen. want nu woon ik in een dorp waar de deuren niet op slot hoeven en waar winkels hun spullen 's nachts buiten kunnen laten staan. en ik woon in een huis met een hele mooie kamer met een balkon en soort van inloop-kast. ik moest het toch al gedag zeggen omdat ik op kamers ga, maar nu moet ik het dan ook in de weekenden missen. nou ik geniet er nu wel gewoon van zolang het duurt en ik ga een kamer zoeken die net zo mooi is als dat mijn kamer nu is, maar dat zal best moeilijk worden. maar uiteindelijk gaat alles goed komen. zo hoort dat altijd.


1 opmerking:

S. zei

heel leuk! ik heb dezelfde trui ^^