Pagina's


ikzelf zit prima in m'n vel maar m'n vel stribbelt wat tegen en zit niet meer zo lekker om mij. dus ik moet volgende week naar de dokter. en de dokter is stom! ze geeft me het gevoel alsof ik zeur, terwijl ik zelden op bezoek ga. altijd geeft ze de puberteit of stress (?!) de schuld. en ze heeft er nu al 3 keer naast gezeten dus ik vertrouw haar niet zo. maar ik moet van mama gaan. want ze vertrouwt het niet als ik haar waterige lachjes schenk. en het hoort volgens haar niet om elke dag een heet kruikje tegen mijn buik te houden. dus vandaag gaf ze me bloemen. dat hoort als je ziekjes bent. en ik vond dat ik mezelf ook wel mocht verwennen dus ging ik naar de kringloop waar het vandaag winter-uitverkoop was. ik heb een jas gekocht die ik al vaker had zien hangen maar toen te duur vond. en een groen geprinte plisse-rok, ja alweer plisse, een gilet met print en een heerlijke dikke zwarte trui met een flap met studs. en nog 2 lp's, die waren natuurlijk niet van de winter-uitverkoop maar wel lekker goedkoop.
en nu zit ik op bed met zo'n lekker heet kruikje op mijn buik en Bon Iver doet ook z'n best om de pijn te verzachten.

2 opmerkingen:

eline zei

wat een heerlijke spulletjes heb je

Kirsten zei

zelfs als je vel niet lekker om je heen zit, ben jij nog mooi, geloof ik.
&ben je al langs de (nietzoveelwetende)dokter geweest? of is je buikpijn (?) al over?