Pagina's

ik mocht deze maand eigenlijk geen geld uitgeven. of nouja, bijna niks. omdat ik nogal geschrokken ben van wat ik de afgelopen tijd uit gegeven heb. ik heb me al vaker voorgenomen om mijn uitgaven netjes bij te houden maar dan heb je opeens heel veel geld en denk je steeds : dat komt toch nooit op joh. ik zet volgende week wat op mijn spaarrekening, echt! en dat gebeurt dan niet en dan kijk je later nog eens op je rekening en is toch al je geld op. ik had echt allang miljonair kunnen zijn maar ik spaar niet zo goed. en gelijk nadat ik gisteren met mezelf had afgesproken geen geld uit te geven aan die dingen die ik wel kan missen gaf ik mezelf een ticket kado voor een fijn concertje van Rue Royale. dat kan ik toch echt niet missen!?

2 opmerkingen:

Mirthe zei

Ik had het vorige maand ook, dat ik opeens dacht, woooow waar is al dat geld. Ik heb nu €50 gepind en daar moet ik deze hele week boodschappen van doen en van uitgaan enzo. En ik heb nu ook geld overgemaakt naar m'n spaarrekening en nu met mezelf afgesproken dat nu m'n betaalrekening niet onder een bepaald bedrag mag komen. Ik hoop dat het gaat lukken:p

Jantine zei

ik ben niet zo blij als ik aan het woord 'geld' denk...
Maar ik zie dat Rue Royale in Ekko komt, het klinkt echt leuk en Ekko is leuk ;)