Pagina's

gisteren was een fijne dag. ik had vrij van mijn werk en dus ging ik een dagje naar het HKU. want de eind-examen jaars studenten hadden een belangrijke tussen-beoordeling. en dus was het de bedoeling dat de studenten mij als hun extra paar handen konden gebruiken bij oa. het aantrekken van de outfits. maar dat liep wat anders want er waren modellen tekort en dus heb ik niemand geholpen met aankleden maar moesten ze mij helpen met aan en uitkleden. en dat vond ik stiekem helemaal niet erg want zo kon ik mee het beoordelingslokaal in en alvast wat horen van wat me in de komende jaren op het ArtEZ te wachten staat.
na nog even genoten te hebben van het zonnetje fietste ik naar Ekko. op weg naar een fijne en warme avond. het voorprogramma werd gedaan door Alasca. een stel jonge kerels die gewoon lekkere muziek maakten. en daarna kwamen ze. het leuke stel van Rue Royale. ja stiekem ben ik een beetje jaloers op ze allebei. gewoon 2 mooie mensen die samen het leven leven en mooie muziek maken. en zij heeft echt de liefste stem ooit.

Geen opmerkingen: