Pagina's

ik ben echt heel erg dol op kringlopen. bij mij in de buurt zitten er 4. 2 zijn er heel erg goedkoop en ze hebben altijd mooie spulletjes. ik haal daar altijd interieur spulletjes enzo. zo heb ik mijn halve uitzet er vandaan. oke dat vind ik altijd zo'n stom woord. het doet me denken aan dat ik bijna ga trouwen en dan een burgerlijk leven ga leiden. liever niet. dus zie uitzet maar gewoon als dat ik hopelijk volgend jaar op kamers ga en dan heb ik servies nodig en soepkommen en dat soort dingen. gisteren ging ik er weer heen en toen vond ik echt iets heel leuks. ik moest hem laten staan van mama want heel mijn mandje zat al weer vol spulletjes maar ik heb hem lekker meegenomen want hij was maar 2,50.

ja, hoe noem je zoiets. ik noem haar voor de gein mijn thee-tap. ik zie het gewoon voor me. in de zomer, in het park op een kleedje doen we er lekker koude drankjes in en in de winter, op de bank onder een kleedje doen we er lekker warme chocomel in en als ik een luie dag heb of ooit een drukke studeer dag dan stop ik hem vol met zoete thee zodat ik niet steeds hoef op te staan. wat een uitvinding!

Geen opmerkingen: