Pagina's


iedereen heeft wel eens blijheid nodig ook al durven we dat niet altijd toe te geven. daarom vind ik dat we de dingen moeten delen die ons blij maken zodat een ander er misschien ook weer blij van kan worden. ik heb al een tijdje een idee in mijn hoofd namelijk : blijheid delen door middel van blije-bakjes. bakjes van ongeveer 10×15 cm. waar je dingetjes in stopt die jou blij maken (lijstjes-kaartjes-foto's-muziek-recepten-etc. het gaat niet om hele kado's ofzo-. die stuur je op naar de persoon die je blij wil maken/die het wel kan gebruiken, zij haalt de spulletjes eruit waar ze blij van denkt te worden en vervolgens stuurt ze hem op met haar spulletjes naar de volgende persoon. het lijkt me tof als die bakjes de hele wereld overgaan en dat we er allemaal wat blijer van worden. lijkt het je wat? dan kan je me mailen: porselein.meisje@gmail.com en dan krijg je van mij een gevuld blij-bakje en kan jij haar een verblijdend-reisje laten maken.

2 opmerkingen:

maike zei

Wauw ik vind dit echt heel erg mooi klinken en ik doe graag mee! (oke nu ben ik eigenwijs dat ik je geen mailtje stuur haha, dat kan ik ook nog altijd gaan doen haha)

Malou zei

Wat een leuk idee zeg!