Pagina's


gisteren was ik naar Tivoli. niet omdat het Valentijns-dag was, daar ben ik namelijk niet zo van, maar omdat Peter Katz er was. ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet zo goed wist wat ik moest verwachten. hij komt over als een brave jongen dus ik dacht misschien wordt het wel saai. maar alles behalve dat! ik heb echt heel erg genoten! en hij geloof ik ook. want hij lachtte, lachtte en lachtte. en dat was niet omdat hij dronken of stoned ofzo was want hij zat gewoon lekker aan het water. het was een klein concertje, het was in de spiegeltent, en hij maakte het nog intiemer door van het podium te komen en hij behandelde ons als zijn vrienden. hij vertelde ons zijn verhalen en liet ons zijn nummers nog meer beleven. ja, goeie kerel met goeie muziek. daar hou ik wel van.

Geen opmerkingen: